Härlig söndag

Godkväll!
Haft en bra dag? Jag har. Åkte ut en vända till Lödde för Tobias skulle handla nya jenas. Blev inom center syd också och givetvis fick jag med mig något hem. Blev en neutral vit tröja med kvartarmar och ett par ljusa byxor. Efter det så drog vi hem och fixade till oss och drog in till lund och åt på kina restuarang med Johanna. Trevligt var det men farligt.. man äter ju till man spyr nästan.. iallafall jag haha! Nu är klockan närmare 9 och jag sitter på balkongen med Johanna och Alexandra. Tänkte ha lite chillkrök här hemma med spel och annat skoj. Så hoppas ni får en lika trevlig kväll som jag. Puss!


Tröjan och byxorna jag köpte som blev dagens outfit också.




Kommentarer
Kajsa Persson

Hej hej vad spännande dina inlägg verkar vara. kommer med all säkerhet läsa lite mer. :p Hoppas du har en rolig dag =P

2011-06-28 11:31:54
URL: http://jade.se/reseguide
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: