Doktorn 09.00

Godmorgon!
Sovit gott? Inte jag. Somnade jättesent, och innan dess har jag bara vändit och vridit mig. Har nog bara fått ett par timmars sömn inatt, och jag gick upp vid 7. Klockan 9 ska jag vara hos doktorn. Efter doktorn ska jag till tråkdietisten, ska vara där klockan 10. Mamma kör mig in så vi kör väl runt kvart över 8 ungefär så vi kommer i tid. Innan jag går bort och möter mammsen ska jag fixa till mig, få på mig kläder och få i mig lite frukost. Efter doktor/dietistbesöken ska jag hem och lägga mig ner i sängen, är dötrött.. Blir en hemmadag eftersom vädret är skit, ska bli åska såg jag på vädret också. Tråkigt! Nej, nu får jag börja fixa till mig så jag blir klar i tid. Ha en jättefin måndag med er. Kram!


Kommentarer
Mr.T

Hörde att det gick bra, skönt :) Men jag tyckte du beskrev lite väl kortfattat om hur det kom sig att ni inte träffade "tråkdietisten" trots avtalad tid. Aja baja, jag ska nog ordna så att hela dietistförbundet kommer hålla en konferens om kost för diabetiker hemma hos er i lägenheten :) hahah, skojja..



Broderlig kärlek i massor till dig syrran!

/

Mr.T

2011-06-20 17:20:24
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: