Dåligt väder

Hej!
Allt bra? Allt är bra här, vaknade för en stund sedan. Sitter i soffan med morgonkaffet, Denche ligger här sidan om och tittar väldigt skumt på mig, tror han vill ut. Tobias ligger fortfarande och sover, får väcka honom snart. Det är samma skitväder idag som det varit de senaste dagarna.. Dock ingen regn med molnigt. Tråkigt! Jag vill ut på stranden, jag vill sola och ha massor med sooool! Får hoppas vädret vänder snart. Idag ska jag inte göra så mycket, rensa tvätten och garderoben hade jag tänkt men annars bara ta det lungt och förbereda mig mentalt inför imorgon. Ska nämligen på arbetsintervju.. ska bli spännande. Berättar mer om det när jag varit där! Nu ska jag gå ut med vovvsen. Puss!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: