Äntligen hemma

Är äntligen hemma efter dagens alla äventyr. Är riktigt trött och ska snart slänga mig i sängen och slappa. Läkarbesöket gick bra, allt såg bra ut. Tog nya prover så håll tummarna för att dom är minst lika bra eller bättre! Allt annat utom sämre är bättre. Blev ingen dietist.. Stack till nova och lunchade med mammsen istället. Fick även med mig ett par svarta byxor med hög midja plus två jättesöta, lite längre t-shirtar. Tummen upp för idag! Tobias ska iväg vid 5 och är inte hemma förrens imorgon så jag ska ha en helkväll för mig själv. Nej, det dyker nog upp några vänner framåt kvällen som håller mig sällskap. Nu ska bokstavligen slänga mig i sängen. Puss!


En av tröjorna jag köpte idag.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: