30 Juni

Godmorgon!
Sovit gott? Jag har, somnade som en stock. Somnade dessutom i tid, och vaknade vid halv 11. Inte så sent om man jämför med de andra dagarna då jag somnat runt 4-5 och gått upp närmare 1.. Man vill ju inte sova bort sommaren! Iallafall så blir det en strandfri dag idag. Tobias har bränt sig ganska rejält så vi stannar hemma. Blir kanske en tur ut senare närmare kvällstid när inte solen står på. Annars ska jag baka kanelbullar till Alex som ska vara till hennes 20-årsfest. 75 stycken ska göras till på Lördag så jag tänkte sätta igång idag eller imorgon. Men först ska jag njuta klart av mitt morgonkaffe sen äter jag frukost och går ut med vovvsen. Ha en jättebra dag med er. Kram!


Godmorgon :)


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: