3 juni

Godmorgon!
Allt bra med er? Jag mår skitbra! Är uppe tidigt idag, (gick upp redan 7.30) för att vara mig, ska nämligen på återbesök hos njurläkaren. Ska kolla så allt står rätt till, evetuellt ta nya prover osv. Ska vara där 10.00 så vi kör väl 20 över 9, mammsen skulle tanka innan + hitta parkering.. det är alltid fullt överallt så bäst att vara i god tid. Det är iallafall det jag ska göra nu på förmiddagen. Senare, vid middagstid ungefär följer jag med mamma, maria (en väninna till mamma) och grannarna hos mamma ner till ån där kävlinges amatörteater håller till. Genrep idag och det är fritt inträde så vi tänkte ta med oss lite mat, fika och titta. Kvällen kommer nog spenderas med Michelle och Evelina, möjligt att det dyker upp fler. Vi ska se om vi kan fixa något till ikväll så vi kan ha lite party! Så ser väl min fredag till största delen ut. Nej, klockan bara tickar.. Får se till att få i mig lite frukost innan jag går till mammi. Hoppas ni får en jättehärlig fredag iallafall. Kram!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: