19/6 2011

Godmorgon!
Är det bara jag som sover halva dagen? Inte bra.. sover ju bort hela sommaren för sjutton, får ändra på det! Söndag idag och vi har en del saker planerat. Först ska Tobias farmor och farfar komma hit och se hur vi bor, dom har aldrig varit här så det ska bli kul och se vad dom tycker om vårt hem. Efter det sticker vi till nova i Lund och kikar lite. Är fortfarande på jakt efter en bikini.. hittar fan ingen och det är brådis med det nu när vädret är så bra! Under kvällen blir det nog att träffa lite vänner och bara ta det lungt. Jag ska upp tidigt imorgon, läkarbesök + träffa en dietist!! Hatar att snacka med dietister, vem gillar och snacka om mat på det viset som dom gör? "Snabba kolhydrater dit och långsamma hit och bla bla bla.." Dötråkigt!
Nej, nu får jag ha i mig lite frukost sen hoppa in i duschen. Ha en fin söndag med er. Kram!


(Gammal bild på mig och Tobias)


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: