Update

Hejsan!
Allt bra med er? Jag är fortfarande sjuk men har blivit bättre. Man ska ju ta det lungt när man är sjuk men det kan inte jag.. nog därför det tar sån tid innan jag blir frisk haha! Men iallafall så kan jag (nog) vila upp mig idag eftersom alla har andra planer. Det är ju helsingborgsfestivalen nu och alla åker ju dit. Men det är inget för mig! Inte detta året iallafall. Så istället för att ränna runder och supa så sparar jag på min lever och håller mig hemma och kör på harry potter maraton! Har inte sett den sista filmen och är superexallterad till hur allt slutar..

Men nu ska jag ut men voffsen sen slänger jag mig i soffan och kör igång maratonen. Ha en fin dag. Puss!


Kommentarer
din man

Jag hoppas inte att du ser den utan mig den sista delen:(<3

2011-07-30 03:12:28
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: