Sunday

Godmorgon!
Allt bra med er? Jag mår bra, dock jäkligt trött haha! Blev ganska sent igår men jag hade jätteroligt och jättetrevligt. Vi skulle vara där klockan 6 men vilket jäkla oväder det blev på vägen dit så vi fick ta skydd för regn, åska och blixtar under en bro. Vi kom dit tillslut iallafall. Det bjöds på mat, fika, dricka och trevliga människor. Så man tackar alla för en trevlig kväll! Idag känns det att man lever (är trött bara) så vi ska nog bara ta det lungt. Vädret är ganska ostadigt men får se om det blir en tur till stranden. Hade varit skönt och bara ligga där.. Men innan jag gör någonting ska jag få i mig en stor frukost. Är jättehungrig så nu ska jag äta. Ha en fin söndag. Puss! ♥


Snygg morgonfrilla + smink sen igår.. känner mig lagom snygg haha!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: