Sjöbo marknad

Godmorgon!
Sovit gott? Jag har har sovit som en prinsessa.. trots min otroliga smärta (mensvärk) + magont utöver det så somnade jag gott! Har varit uppe ett tag nu, druckit morgonkaffe och piggnat till. Ska alldeles strax äta frukost vilket blir fiberhavregrynsgröt, både nyttigt och jättegott!

Idag ska vi åka till sjöbo marknad med Andreas och Michelle. Vi åker väl vid 1, halv 2-tiden för det tar ca en timme och ta sig dit. Vädret är inte strålande, ingen sol, men molnigt vilket jag kan tycka är skönt när man ska gå på markander. Bara jobbigt om det är övervarmt..

Nej, nu ska jag få i mig frukost sen ska bebisen ut på en runda. Vi synes så ha en fin dag med er. Kram!


Dags att tvätta av speglen kanske..


Kommentarer
Josefine

Hade ni skoj på sjöbomarknad? <3

jag gissar att det var mycket folk där :O

Fin bild föresten, du är så sjukt söt felicia <3<3 pusssen <3

2011-07-15 22:23:27
URL: http://smoshii.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: