Planing

Godmorgon!
Allt bra? Jag mår inte bra alls idag.. Har världens huvudvärk trots att jag har ett blodsocker på 5.2 vilket är skitbra för att vara mig. Tror att de är därför jag inte mår så bra, ligger för bra i blodsocker och min kropp är inte van vid det.. Har iallafall hällt i mig panodil så förhoppnigsvis försvinner huvudvärken snart. Ska gå och äta frukost sen gå ut med bebisen. Sen går jag och duschar och fixar till mig, beger mig till mammsen och åker till Lödde. Ska kolla efter en snyggt skal till telefonen och få hem lite till på lördag då michelle fyller år! Vi har planerat klart och det kommer bli en skitbra dag, sexpartyt kommer vara bäst haha! Har aldrig haft ett sånt så jag kommer berätta för er hur det var efter. Nu ska jag äta frukost. Ha en jättefin dag!


Min älskling! Saknar dig redan mitt hjärta ♥


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: