Mys-söndag

Hejsan!
Hoppas allt är bra med er. Jag mår bra, lite seg bara men annars bra. Igår hade vi en trevlig dag/kväll. Var med ett par vänner under eftermiddagen, drog in till Landskronakarnevalen och tittade lite. Vart samma som i sjöbo, men det var trevligt ändå! På kvällen var vi ett gäng, satt och drack lite och snackade skit. Kom hem vid 2 tiden och somnade direkt..

Gick upp vid halv 12 tiden, har druckit kaffe och varit ute med bebisen så nu ligger i sängen och latar mig. Söndag, skitväder innebär mysdag. Ska bara lalla runt här hemma. Tobias åker imorgon (redan!!)  så vi ska laga mat tillsammans, göra någon god efterrätt sen kolla på film och mysa. Tråkigt att han redan åker, redan 5 hela veckor har han varit hemma?! Tiden går för fort asso.. Så nu ska jag ta vara på tiden med min sjöman. Hoppas ni får en fin dag. Kram!


Outfit från gårdagen.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: