Mondaymorning

Godmorgon!
Allt bra med er? Jag har fått världens förkylning så här är det inte helt bra. Jag snorar som ett barn hela tiden, och hostar till lite då och då. Hade lite ont i halsen igår men som tur är har det släppt. Käkar värktabletter och tar nässpray nästan hela tiden känns det som. Min bror har gett mig några dunderkurer också så nu hoppas jag på att bli bättre inom kort! Iallafall så har jag precis varit ute med Denche. Det tog verkligen emot att gå ut p.g.a förkylningen, men när jag väl var ute kändes det skönt för näsan med frisk luft. Vädret är dessutom skit! Är trött på gråa dagar med regn nu. Vill ha sommaren tillbaka! Kan väl få ett par dagar till innan man börjar skolan? Nej, ska gå och rosta några mackor nu och dricka upp mitt kaffe. Idag ska jag bara ligga hemma och vila upp mig så jag blir frisk. Hoppas ni får en fin dag utan förkylning.. Kram på er!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: