Monday 11/7

Godmorgon.
Allt bra? Allt är bra här, trött bara eftersom jag gick upp precis. Sitter med morgonkaffet som vanligt och hoppas på att bli piggare då jag ska vara hos ögonläkaren idag klockan kvart i ett. Bra att det är lite halvmulet väder, tråkigt och sitta på en ögonklinik och vänta om solen står på ju. Men iallafall. Igår hade jag en jättetrevlig dag. Vaknade upp vid halv 12, drog direkt hem till ida där gustav och hon var. Solade och badade i hennes hääärliga pool, spelade volleyboll. Skitroligt! Fikade lite, och bara låg och njöt av sommaren i några timmar. Sen drog vi och handlade hem tacosgrejer och åt tacos. Stack vidare och åkte ut med båten en sväng och på under kvällen kollade vi på film. Jättetrevligt! Idag får vi se vad som händer, ögonläkaren först och främst... Ska gå och ta på mig sen kör vi. Ha en fin dag med er!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: