Mardrömmen i Norge

Man hör och ser mycket varje dag. Och man kan nog aldrig sluta förvånas över hur sjuk världen är, hur sjuka människorna som bor i den är. Jag tittade precis på en livesänding ifrån Norge och jag fick tårar i ögonen och kalla kårar så vart enda litet hårstrå reste sig. Det är fruktansvärt, det är sjukt. Hur kan man göra så! Jag hörde skrik, gråt, ilska. Man såg paniken, hur skräckslagna dom var, i deras ögon. Jag lider med alla anhöriga, jag lägger mina tankar åt dom framlidna, åt deras familjer. Mina tankar går till Norge.

Jag vet inte vad jag ska säga. Jag är helt mållös. Det är så ofattbart så det finns inte, jag kan inte förstå hur man kan vara så grym, så elak, så ond. Oskyldiga ungdomar, nerskjutna?! Och klä ut sig och framstå som en polis, kalla fram dom och sen sätta igång en massaker?! Jävla sjukt. Vad fan har hänt med mänskligheten egentligen?


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: