I just wanna lay in my bed

Godmorgon.
Idag är det en väldigt tråkigt dag. Tobias åker.. Han har haft semester nu i 5 hela veckor och vi har haft jätteroligt tillsammans. Men nu är det slut på det roliga, han åker och jobbar i 2 veckor igen. Men därefter är han hemma i 3 veckor till så. Finns alltid för och nackdelar med att han jobbar som han gör. Fördelen är att vi får en chans att sakna varandra, och riktigt längta. Nackdelen är att jag känner mig ensam på kvällarna, ingen bias bredvid mig.. Men jag tröstar mig med min underbara vovve som ger mig all den kärlek jag behöver!

Han åker vid 5 tiden ungefär. Så innan han åker ska jag spendera varje sekund med honom. Sen ska jag snacka med flickorna som ska vara med på lördag (michelle fyller år då) och bestämma lite, komma på några kul grejor vi ska göra innan sexpartyt sätter igång. Tänkte berätta mer om det senare för nu ska jag käka frukost.Ha en fin  dag med er. Puss!


Bild sen igårkväll då vi hade det jättemysigt!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: