Gårdagens

Godmorgon!
Hoppas allt är bra med er och att ni sovit gott. Jag har inte sovit gott alls. Har kallsvettats och frysit samtidigt som jag varit övervarm. Halsen har värkt och näsan snorrat. Men jag känner mig bättre nu men fy vilken natt.. Gårdagen var jätterolig och trevlig! Töserna kom hit vid 3 tiden, vi skulle fixa oss. När alla hade kommit tog vi oss vars en drink som jag, jenny och michelle fixat ihop. Dom blev riktigt goda och vissa blev jäkligt fräcka! Efter drinkarna mötte Michelle upp kvinnan som skulle hålla i sexpartyt och vi fixade fram bord osv. Sen började "showen" och hon visade upp en massa olika produkter, oljor, ljus, ätbara saker och massa annat häftigt. När hon var klar kunde man göra beställningar haha! Vi följde henne ner till stationen och sen fortsatte vi och festa vidare hemma hos mig. Närmare halv 3 hade allt folk gått hem och jag intog sängen! Slänger upp lite bilder från igår också. Så hoppas jag att ni får en fin dag. Själv ska jag bara ligga i soffan!!


En av drinkarna. Innehöll bacardimelon, päronsaft och sprite. Skitgod!

Dom andra drinkarna som innehöll bacardimelon, sprite och blåbär/lime. Och någon med cranberry.

Jenny, Evelina och Johanna.

Min ben? Haha!

Ida, som fick vara försökt kanin haha!

Sugrör.. haha

Jag älskar att baka! Haha, kanske skulle gjort en sockerkaka eller liknande i denna?

Jenny, som också fick vara försökskanin.

Michelle fick också ställa upp eftersom vi kommit överrens om att det skulle vara hon som var värdinna.
I vanliga fall är värdinnan den man är hos. Men eftersom Michelle fyllde är fick hon äran!

Ännu en bild på Michelle när hon var försökskanin. Handbojor haha!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: