Friday!

Godmorgon!
Allt bra? Givetvis är det bra, det är ju fredag! Innebär helg ju. Även om jag har sommarlov så känns det skönt med helg? Vet inte varför det bara känns skönt haha! Iallafall så har jag nästan precis gått upp, Tobias ringde och väckte mig vid halv nio och jag kunde inte somna om så jag gick upp. Men det är skönt att gå upp i tid så man inte sover bort hela dagen + att jag kan lika bra börja vänja mig så jag är bra förberedd när jag börjar skolan!

Ska strax ut med Denche, han ligger här och stirrar ut mig.. Sen äter jag frukost och kollar på våra bästa år som är världens utdragnaste och drygaste program med endå så pass bra att man fastnar haha! Så ni får ha en jättefin fredag, det ska jag ha. Vad jag nu än ska göra!


Denche bästa vän och fru. Tindra, Johannas vovve :)


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: