Ännu en dag har passerat

Jag tycker tiden går alldels för fort. Och ju äldre man blir, destu fortare går det. Totalt har redan 5 veckor av sommarlovet gått och endast 4 återstår sen börjar man skolan igen som iförsig jag tycker ska bli roligt eftersom jag inte fått studera ordentligt på många år p.g.a sjukdom mestdels men också av eget bevåg. Är verkligen motiverad denna gången och det känns på riktigt. Det går bra nu, allt blir bra. Men iallafall!

Kvällen har spenderats hos mammsen. Bakade en jättegod kardemummakaka och tog med så vi fikade lite och spelade uno. Sen snackade vi om allt mellan himmel och jord och lilla Denche fick leka med grannhunden. Jag har nästan precis kommit in efter ännu en lång kvällsrunda med Denche som Johanna följde med på igen. Imorgon kommer hennes vovve så då kommer vi gå tillsammans och voffsarna kommer busa! Men nu tackar jag för mig. Är trött så nu kryper jag ner i sängen med Denche och tittar på CSI. Godnatt med er!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: