And now, relax

Är klara med alla kanelbullarna nu, äntligen säger jag bara. Jag älskar att vara kreativ, jag älskar att baka men efter totalt 350 kanelbullar tätt inpå är jag trött på det haha! Eller rättare sagt - trött på kanelbullar.. Tänker inte baka en enda kanelbulle till nu på väldigt länge.. ler*

Eftersom jag varit så duktigt och slitit i köket hela dagen så är jag värd en lugn kväll. Kvällen kommer spenderas med älskling, michelle och evelina. Vi åker in till lund runt 8 och lallar runder för att sen se bad teacher på bio. Den verkar vara riktigt rolig så förväntingarna är höga! Fram tills dess ska jag göra mig lite iordning få i mig lite middag och gå ut med bebisen. Hoppas ni får en fin fredagskväll för det ska jag ha med kära vänner. Ciaoo


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: