2 juli

Godmorgon!
Jag har sovit som en stock inatt, och är därmed på en strålande humör idag! Riktigt skönt att få sova ordentligt. Inte många nätter jag får göra det.. (pga min kortisonkur) Sitter just nu i köket och bloggar lite. Väntar på att Tobias ska gå upp. Vi har en del att fixa idag till kvällen, vi ska nämligen på 20-årsfest hos Alexandra som fyllde 20 år i onsdags. Klockan 18.00 ska vi vara där och då bjuds det på middag och sådant gott! Och till efterrätt eller till kaffet blir det mina berömda kanelbullar som jag bakat hehhe. Nej, ska få i mig lite frukost och sen måste bebisen ut. Han väntar otåligt. Ha en härlig lördag med er.


Dricker kaffe på balkongen i våra nya tjusiga muggar. Härligt!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: