Tummen ner, tummen upp

Dagens tumme ner:
Vaknade alldeles för sent, tolv?! Inte alls bra. Varken för mig som människa eller för mitt blodsocker och min medicin som ska tas runt åtta snåret. Måste verkligen komma i säng tidigare. 2011 innebar ett år med förändringar! Dvs. att bland annat mina rutiner gällande sovtider och gå-upptider måste ändras. Kämpar på!

Dagens tumme upp:
Jag har legat under 10 i blodsocker nu en längre period och jag har tagit alla mina sprutor. Jag måste säga det själv att jag är stolt, att jag kunnat ta tag i det så fort och fixat det! En ganska drastisk åtgärd från att ha legat med ett blodsocker i snitt mellan 25-35. Och nu är jag nere mellan 4-9. Bra jobbat Felicia! För en gångs skulle kan jag säga till mig själv: "Bra jobbat, jag är stolt över mig själv!" Nu gäller det bara framtiden också, alltid håller det nere!


Kommentarer
Tom the bror

Det är bra lilla, stora o postiva förändringar i ditt liv!! För att du är värd det ;)

2011-01-05 18:37:54
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: