Swin and get red

Godmorgon!
Allt bra? Jag mår bra idag, ingen magont eller liknande. Igår mådde jag skit, kände mig mörbultad och allmänt illamående. Trodde jag höll på och bli sjuk, men det har släppt idag som tur är. Idag är det måndag och det innebär träning. Därav min rubrik, simma och bli röd. Jag anstränger mig och puschar mig själv hårt så jag blir alldeles röd i ansiktet. Lite pinsamt när folk tittar på mig men träning är hårt. Vi sticker ner till simhallen vid halv tre tiden och tränar i ca 90 minuter. Vi börjar lugnt och utökar givetvis det efterhand. Och inte nog med det, vi går långa runder med Denche också, 3-4 gånger om dagen. Så det här med att komma i form till sommaren tror jag stenhårt på. Även kosten som jag skrev igår är totalförändrad. Äter inget godis, inga kakor. Dricker ingen läsk, äter ingen skräpmat. Utan vi kör med mycket fisk, kött och mycket grönt. Men kolhydraterna slinker också ner givetvis, såsom pasta, potatis och ris. Det känns jätte bra och jag tror på mig själv gällande detta för första gången! Långt inlägg det blev. Tur att det är dags för frukost. Ha en jätte fin måndag. Syns sen!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: