So difficult

Gud vad det ska vara svårt att hitta något till någon annan? Mycket enklare att köpa till sig själv, då vet man att man blir nöjd och att det är något man vill ha. Det finns hundra miljoner funderingar runt det här med att köpa presenter till andra. Kommer han/hon gilla det? - Kommer det passa? - Vad vill han/hon ha? - Nej, jag diggar inte det här, just för att det är så svårt. För övrigt blir jag glad av att ge. Iallafall! Tobias är i full gång med maten. Redan tänker ju ni säkert nu, men japp. Eftersom maten tar tid, den är nog klar runt 5 tiden. Låter det logiskt nu? Bra! Nej, men jag tar mina sprutor på bestämda tider därför måste vi äta middag redan vid fem, jag gillar annars att äta senare, framåt kvällen. Nu ska jag ut och ta mig en cancerpinne. Fortsatt trevlig dag på er!


Blev inga påsar med hem idag inte..


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: