Return to

Godmorgon!
Det vart längesen jag skrev här. Tyckte det var på tiden att skriva ett inlägg nu. Under tiden jag inte "varit här" har jag börjat träna, simning. Jag har tappat i vikt och jag har ställt om mina kostvanor totalt. Det känns bra och det känns som om jag är på rätt väg. Tobias är hemma nu under två veckor och vi har massor som vi ska göra. Bland annat på 18-års fest hos Louise som fyller 18 år på fredag. Ska bli roligt! Mycket mer har inte hänt, har varit sjuk och mått dåligt ett tag nu pga mina ögon. Ser fortfarande jätte dåligt, det är knappt så jag ser vad jag skriver just nu. Min läkare säger att det beror på min diabetes, eftersom den ställer om sig. Och det tar tid innan kroppen stabiliserar sig. Så jag får helt enkelt hålla ut. Ska hoppa ut ur pyjamasen och ta på mig nu, sen går vi ut med Denche. Under tiden ska jag komma på vad vi ska göra idag. Hoppas ni får en fin dag iallafall. Syns sen, puss!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: