Personlig väckarklocka

Godmorgon!
Hoppas allt är bra med er. Jag vakna för ca en timme sedan. En hel timme tidigare än vad jag brukar, alltid något. Tur att jag har en hund som väckarklocka annars hade jag nog sovit ännu längre. Han är så go min Denche. Han hoppas upp och börjar försiktigt buffa på mig eller Tobias tills vi vaknar. Och när vi öppnar ögonen möts vi av hundra pussar. Gud vad jag älskar hundar! Denche var den bästa presenten jag någonsin kunde få!

Inatt har det snöat ytterligare. Om jag bedömmer med mitt ögonmått har det minst kommit en decimeter, så vi har fortfarande ett vacker snötäcke över vår lilla stad. Men jag börjar så smått längta till sommaren nu. Sola på stranden, grilla med vänner och framför allt bada! Men, den som väntar på npgot gott väntar alfrig förlänge, right?
Nu ska jag äta frukost sen hoppar jag ner i varmt bad. Ha en fin dag och ta hand om er. ♥


Glömde stänga balkongfönstret..

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: