Min tallriksmodell

Från och med imorgon börjar jag på min persnoliga tallriksmodell. Inget nytt sätt att banta på men denna har fungerat för personer jag känner så jag är beredd att testa den. Detta i samband med träning, dvs simning och promenader. Inom 5 månader ska jag ha gått ner de 7 kilo jag gått upp nu pga mina mediciner. Jag har fem månader på mig och jag väljer att gå ner ganska långsamt då det är farligt och rasa i vikt, speciellt för mig med tanke på mina mediciner och sjukdomar. Så imorgon, måndag den 10/1 2011 kör vi igång! Önska mig lycka till!


Kommentarer
Sara ~ Candis

SV. Precis :) och sånt blir bara sjukligt drygt i längden. Ja det är jag som tar alla bilderna på min blogg, om de inte är jag så står det alltid under bilden vem som tagit den. Kramis

2011-01-09 18:55:48
URL: http://candis.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: