Medicin, medicin

Godmorgon!
Vakna för en stund sedan, och gissa vad? Världens ont i halsen och snorig. Det är väl roligt? Så nu får jag häva i mig värktabletter, halstabletter, c-vitamin och nässpray. Plus mina andra mediciner för diabetesen, njurarna och blodtrycket. Så jäkla tråkigt att vara sjuk, är jag inte det tillräckligt med mina kroniska sjukdomar? Jag blir less ibland, precis som alla andra. Men! Jag låter inte det hindra mig, livet är för kort för att deppa. Jag tar dagen som den komer och lever varje dag som det vore min sista. Jag låter mig inte stoppas av mina sjukdomar. Kämpar på!

Ska alldeles strax ut med Denche, men först ska jag äta frukost! Ha en jätte bra dag, så syns vi. ♥


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: