Jag börjar tröttna nu

Hej!
Jag vet inte om jag skrivit ett inlägg om att mitt öga inte riktigt samarbetar med mig? Iallafall så gör det inte det. Jag ser ingenting på mitt högra öga, alldeles suddigt är det. Inte lite heller, utan väldigt väldigt suddigt. Riktigt jobbigt och sitta vid datan bland annat för jag ser knappt, och jag får huvudvärk då mitt vänster öga måste jobba mer..

Jag har varit inne på ögonkliniken men det visade ingenting. Inga blödningar, inga förändringar. Allt såg fint ut. Givetvis är det positivt men varför ser jag inte då? Jo, antagligen har det med min diabetes och göra, och mitt höga blodtryck. Antingen har jag för lite eller för mycket vätska i mitt öga. Men det skulle bli bra? Ja men NÄR?
Godmorgon förresten, hoppas ni har det bra och ser världen.. Syns sen, utan negativa inlägg. Kram!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: