Home-made

Godkväll!
Jag är mätt och belåten efter den supergoda pizzan jag gjorde! Köpte ett pizzakit, där man får både degen och såsen. Lite enklare än att göra själva bottnen själv. På pizzan la jag ost, bacon, skinka och färska champenjoner. Väldigt enkelt pizza, vilket är det jag gillar bäst. Riktigt gott! Men riktigt dålig mat för min såkallade viktnedgång...

Och nu ska jag baka. Kladdkaka! Jag ska baka det till mina kära pojkvän som efterfrågat det sen igår. Jag själv tänker inte äta den, tycker faktiskt inte om kladdkaka. Bra va? Slipper jag dom fetterna/kalorierna iallafall!


Kommentarer
Sara ~ Candis

SV. jag kommer inte göra ett inlägg om det för de blir alltid hundra efterfrågor från folk som inte fattar hur dom ska göra :)) men man måste ha twitter till att börja med :)

2011-01-07 18:55:27
URL: http://candis.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: