Havregryn och abcde

Godmorgon!
Allt bra denna söndagmorgon? Jag mår jätte bra lite trött eftersom jag precis klev upp men annars bra. Sitter här och äter frukost just nu, havregrynsgröt med kanel. Kan inte säga att det tillhör min favorit, havregrynsgröten älskar jag, men utan socker, smör och mjölk så är det ingen tiopoängare. För jag har ju blivit nyttig, och äter havregrynsgröt med kanel (som ökar förbränningen plus sänker blodsockret) varje morgon, så jag är på väg. Till detta dricker jag givetvis en kopp kaffe med mjölk och ett glas med abcd och e-vitaminer. Finns att köpa nästan överallt och där är alla viktiga vitaminer samlade i en tablett som man behöver. Gröten kallnar, vi ses sen! Kramen.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: