Allt annat än fort

Det här med min viktnedgång går ju allt annat än fort! Jag tycker fasiken inte att det händer något, trots mina tappra försök. Okej, jag har ju varit sjuk nu i några dagar och inte fått rört mig så det är den stora boven, antagligen.. Så fort jag är på fötter igen tänker jag ta i ytterligare och hårdare än vad jag hittils gjort. Klart att det tar tid att gå ner i vikt, givetvis men jag är ingen brud med tålamod inte! Träningen börjar nästa vecka då jag förmodligen är hundra procent frisk. Maten och den här biten har jag redan tagit tag i och det går hyffsat. Det kan hända att det slinker ner en och annan kanelbulle, godisbit.. men vad gör man? Sju hela kilo ska jag ha försökt att gått ner till sommaren...


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: