5 dagar och 23 timmar

Hej!
Jag lever, jag har inte gått under jorden även fall det verkar så. Har inte varit inne på bloggen på 5 dagar och 23 timmar därav min rubrik. Hur går det då med min vikt? Det går bra vill jag säga. Håller mig ganska bra även om det är tufft. Men jag ändrade metod, kör på kalorier istället. Mycket enklare, inte lika tufft iheller. Jag har gått ner ungefär 1,2 kilo vilket jag tycker är skibra! Jag går 4 gånger om dagen (eftersom jag har hund, passar då på att röra på mitt fläsk) mellan 30-60 minuter varje gång. Jag har slutat med skitmat och gottis på veckodagarna, endast lördagar får jag äta gott men en måttlig mängd. Det går bra och jag är mer taggad än någonsin. Snart börjar simningen också, kul! Men nu ska jag efter 45-minuters morgonpromenaden lägga mig i ett varmt bad och vara nöjd med mig själv. Tycker jag att jag förtjänar. Ha en bra söndag så syns vi. Puss ♥

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: