Simträning dag 3

Hej på er!
Idag är det dags för simträning igen. Vi började förra veckan, på fredagen. Kunde inte börja tidigare eftersom Tobias jobbar. Men vi simmade i måndags och det är torsdag idag och då är det dags igen! Vi ska köra på 3 dagar i veckan, så på lördag är det träning igen. Ju mer kondis och motion vi får destu mer ökar vi antalet träningsdagar i veckan. ag älskar och simma, det är verkligen en träningsform som passar mig! Idag sticker vi vid lite över två tiden och simmar i minst 90 minuter. Ej inräknad framsimning (stretch) som vi gör i ca 15-20 minuter. I övrigt så vart vi och köpte födelsedagspresent igår, så nu är det fixat. Nu behöver bara jag klura ut vad jag ska ha på mig.. Alltid det svåraste. Har ingenting känns det som, men endå har jag typ 15 garderober med kläder.. Men det löser sig alltid på något sätt. Nu ska jag ut med vovven. Ha en jätte fin allihopa! Kramen


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: