Sanctum

Godmorgon!
Hoppas allt är bra med er. Jag mår fint, sitter och äter frukost just och dricker kaffe. Tänkte berätta att filmen, Sanctum, var jätte bra. En film i min smak! Den gick liksom som rinnande vatten hela tiden, inga dryga, långa scener. Den var spännande och inte förutsägbar. Jag gillade den starkt och den får lätt 5 av 5 utav mig.

Söndag, innebär städdag egentligen. Men vet inte om det blir någon städning idag, får se om vi orkar helt enkelt. Har några tankar på att köra till IKEA och kolla om vi hittar en kökslampa som vi ännu ej köpt. Men vi får se vad vi orkar med idag. Till kvällen tänkte vi iallfall kolla färdig på Gullivers resor så vi såg en del utav igår. Hoppas ni får en fin dag iallafall såhär på en tråkig söndag.. Men vi vi syns senare! Puss


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: