När dagen får en vändning

Har nästan precis kommit hem från IKEA. Hittade inget vi ville ha så det blev en kort vistelse. Däremot passade vi på och äta china box. Så jädra gott är det, och jag tar alltid samma, mina favorit - wokade nudlar med biffgryta. Mums! Billigt är det också, bara 49 kronor för så mycket mat. Man blir dömätt.. Men efter china boxen drog vi in till sportaffären som ligger precis sidan om. Där hittade jag en jätte mysig fleecetröja med blixtlås. Rosa såklart! Jättefin och supermysig är den. SItter och gosar för full i den nu. Tänkte koka upp lite vatten och ta en kopp te. Är riktigt sugen på det, speciellt när det är lite småruggit och kallt ute. Hoppas ni får en fin kväll, för det ska jag ha med filmmys och bra sällskap. Men vi syns sen. Kramen på er sålänge ♥


Rosa som är så snyggt, och svarta linjer runt fickorna.. Skitsnyggt!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: