My soul to take

Godkväll.
Hoppas ni har en trevlig måndagskväll! Det har inte jag, inte just nu iallafall. Nu sitter jag mest och fördriver tiden framför datorn. Men vi hade lite vänner över här innan, riktigt trevligt! Jag har inte en sekund då jag inte skrattar med er, allt från mongo till spybar, en vänstersida som inte har kontroll, skaka rumpa och spela bluff. Ni är bra ni! Iallafall.. Dags att börja göra sig redo för sängen, är ganska trött.. Innan sovandet blir det en film vi håller på och bränner, my soul to take, därav min rubrik. Ska vara en ruskig, och väldigt läskig skräckfilm enligt kommentatorerna. Får se, gillar skräckfilmer  som gör att det ryser enda in i benmärgen. Så nu ska vi ut med vovvsen så han får sin nattrunda. Vi hörs som vanligt imorgon, så kika in då! Ska nämligen till skolan så jag har säkert mycket att berätta om mina kommande framtidplaner. Men godnatt med er, så syns vi imorgon.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: