Long time ago

Hej!
Det var inte igår, allt bra med er? Jag mår helt okej. Varför har jag inte uppdaterat? Haft alldeles för mycket att göra med undersökningar, vänner, skola + familj osv. Men nu är det mesta fixat och har bara några få saker kvar att göra sen ska väl mitt liv lugna ner sig lite.. förhoppningvis.. Iallafall!

Tobias är hemma nu, har varit sen i tisdags. Vi har mest tagit det lungt, eftersom han behöver vila upp sig någon dag efter han kommit hem från båten. Men vi är väl båda lagom utvilade och ska antagligen och bowla ikväll. Först en mysig, god tacomiddag och något gott till efterrätt. Får dock tänka lite på mitt kaloriintag eftersom jag har en tendens av att överskrida mitt "maxbleopp" när Tobias är hemma.. gissa varför? hehee, men 4 av 6 kilo är borta, endats två kvar. Känns underbart! Känns verkligen som jag når mitt mål till sommaren. Skönt! Nu blev inlägget alldeles för långt, uppdaterar mer senare. Ha en jätte fin fredag! Kramen


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: