Idag finns jag inte

Hejsan!
Såhär såg min morgon ut:

Hade tid på ögonkliniken 08.15
Vaknade, eller gick inte upp förrens kvart över 7
Stressade som en helidiot då vi skulle köra 07.45
Mamma stod ute och väntade, ännu mer stressande
På med kläder och fixade till mig på 2 minuter
Vattnet var avstängt pga byggarbete!? Inget kaffe..
Hunden skulle ut och kissa
Få i mig alla mina mediciner och tabletter
Telefon, plånbok och frikort vart jag tvungen packa med



Lagom stressig morgon. Men nu är vi hemma igen efter ögonklinik, apotek och ica. Undersökningen gick fort, dock inga roliga besked. Ser 0,5 med mitt högra öga och 0,7 med mitt vänstra. Sist jag kollade hade jag 0,9 på mitt vänstra och 0,4 på mitt högra. Höger öga har blivit bättre, med mitt vänstra har blivit sämre.. verkligen det jag behöver nu. Inte nog med det, har förändringar, nya blodkärl har bildats. Dvs, att jag måste tillbaka dit imorgon och göra ytterligare en undersökning för att kolla hurvida min blodkärl är. Sitter dom för tätt resulterar det i att jag får laserbehandla mina ögon, annars blir jag blind. Roligt va? Behöver inte mer skit nu.
Nej, tänkte gå i ide idag.. vakna imorgon igen..


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: