Filmstaden - Lund

Godkväll!
Nu är jag nyfixad och ombytt till biobesöket om ca en timme. Vi kör lite över 8 då vi måste hämta ut biljetterna tjugo i nio och filmen börjar tio över nio. Jag längtar, sitter här och är alldeles ivrig. Vart jätte längesen jag gick på bio senast.. och jag som älskar att gå på bio. Den stora bioduken, ljudet, effekterna, you name it. Bebisen har varit ute på en runda precis så att han klarar sig tills vi kommer hem igen. Så nu är det bara och vänta.. och vänta.. och vänta, hatar och vänta. Tänkte spela lite med Tobias så tiden går fortare. Får se om jag orkar med ett inlägg när jag kommer hem. Annars önskar jag er en trevlig lördagskväll så syns vi imorgon. Kramen!




Såhär ser jag ut ikväll. Uppsatt hår, sminkad som jag brukar dock bara en ton av en mörkare nyans på ögonlocken. En "sjömannatröja" (pga färgerna och dem tre knapparna) med ett vitt linne under och vanliga svarta leggins. På fötterna tar jag ett par converseliknande skor, svarta eller vita.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: