Café au lait

Godmorgon!
Sovit gott? Jag har sovit som en sten. Slocknade någon gång runt ett, halv två tiden och därefter kunde inte ens en bomb väcka mig. Gick upp för en stund sedan och har precis ätit frukost. Ser ut och vara ganska skönt väder idag, ska bli härligt att gå ut med vovvsen. Ikväll ska vi på bio och se Sanctum i 3D vilket jag ser framemot väldigt mycket. Har höga förväntingar på att den ska vara bra eftersom det är James Cameron som regiserat det, som också är skapare till mina favoritfilmer titanic och avatar. Det ska bli spännande! Så ikväll, 21.10 sitter vi späckade på biografen. Men nu under dagen har jag ingen aning om vad vi ska hitta på.. Får väl städa lite, dammsuga och dylikt. Ser ut att vara dags för det.. Nu ska vovven ut. Ha en jätte fin lördag. Puss! ♥


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: