Schoolday

Godmorgon!
Allt bra? Jag mår jättebra här. Börjar skolan idag och det känns jätteskönt, slippa gå hemma och bara dra runder.. Istället för att vara hemma och inte göra någonting och veta att man är sjuk, sjukskriven.. Men det är slut med det nu! Idag börjar jag skolan och är inte sjuk längre. Var hos njuren förra veckan och fick veta att mina njurar blivit betydligt bättre. Min läkare skrev av medicinen och den andra njurmedicinen jag går på var han osäker på om jag skulle fortsätta med livet ut så det känns också skitbra!

Sitter nyduschad och hungrig nu här framför datorn. Ska alldeles strax äta frukost sen göra mig iordning. Halv 10 är det upprop i aulan så vi kör vid efter 9 så jag kommer i god tid. Så ni får wish me good luck idag för jag är lite nervös hehe.. Uppdaterar när jag kommer hem om hur det gick så ha jättefin dag med er. Kram!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: