Ingen bra start på dagen..

Godmorgon.
Mår ni bra? Jag mår inte bra idag.. Har hostat hela natten, har ont i halsen och i mina öron. Är inte riktigt sjuk än men jag känner mig dålig. Får hoppas att jag inte håller på och bli sjuk, hatar och vara sjuk.. Har iallafall kommit upp idag, trots att jag inte sovit ordentligt. Vet inte hur länge vi går idag men jag ska på möte halv 9 och efter det tror jag att jag går hem, men får se, kanske känner mig bättre senare.

Sitter i köket och dricker kaffe, bloggar och ska äta frukost. Ska göra mig iordning sen går jag till skolan. Går vid 8 så jag kommer i god tid. Tar bara ca 10 minuter att gå härifrån, riktigt skönt! Hoppas ni får en fin dag iallafall. Kram!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: