I hate mondays..

Godmorgon! Mår ni bra idag? Jag mår jättebra, är på ett strålande humör faktiskt. Nog för att jag somnade i tid och fick sova hela natten utan en massa väckningar. Dock är det måndag och trots att det är sommarlov så hatar jag endå måndagar.. sitter liksom mentalt haha! Men iallafall så sitter jag och käkar frulle och dricker kaffe samtidigt som jag läser bloggar. Så fort jag är klar ska jag bege mig ut med vovvsen sen in i duschen och göra mig iordning. Ska nämligen med svärmor till malmö idag, jag och Tobias. Har ingen aning om när jag är hemma idag, blir nog borta hela dagen skulle jag tro. Denche får bli passad av Johanna under tiden. Nej, nu ska jag äta klart. Ha en jättefin måndag med er. Kram!


Godmorgon!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: