Helt fantasilös, ingen bra rubrik idag..

Hejsan!
Allt bra? Här är allt upp och ner.. Är inne i en period då allting inte går som jag vill. Saker och ting har en förmåga att vara väldigt komplicerat när det gäller mig. Men det lyckas också alltid lösa sig på ett eller ett annat sätt, men det är frustrerande! Gick upp vidhalv elva idag annars, har druckit kaffe och ätit frukost. Bebisen har varit ute och nu sitter jag bara vid datorn och tar det lugnt. Vill bara koppla av. Är väääldigt nervös inför måndagen, inte för något speciellt utan bara att samlas med hundra andra människor, får lite småpanik i stora folkmassor.. men det fixar sig! Nu ska jag iallafall få på mig lite kläder för Evelina tittar snart in på kaffe! Önskar er en trevlig dag så syns vi sen.


Mjukisdaaaaaag!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: