Försovit mig

Godmorgon bloggen!
Jag gick och la mig jättetidigt igår, somnade tidigt och ändå så kom jag inte upp när klockan ringde 6 imorse? Försov mig.. första skoldagen som vi ska följa schemat och jag försover mig? Skitbra Felicia.. Men det är bara att bita ihop, fixa till sig och gå dit ändå. Dock kan jag inte komma dit förrän lektionen är slut då dom inte släpper in om man kommer försent.. Så jag får gå vid 11 istället. Duktig jag är..

För övrigt idag så börjar jag och min kusin med våra dieter. Det blir till och shakea, sluta med godis, chips, kakor, skräpmat och allt därtill. Jag ska inte gå ner i vikt utan jag måste bara ändra mina matvanor innan jag dör. Äter alldeles för mycket skit, rör mig lite och det mår verkligen inte min kropp bra av, speciellt inte med diabetes.. Så nu ska jag äta en bra frukost sen gå en långrunda med voffsen. Vi syns sen!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: