2011-08-23

  • Godmorgon! En riktigt trött tjej här trots att jag sovit i minst 8 timmar.. Dricker lite kaffe och piggnar nog till snart. Idag börjar jag kvart över nio, ska möta upp några från klassen på stationen klockan 9. Klocakn är bara kvart i åtta och jag ska bara byta om och fixa till mig lite sen är jag klar. Men har hellre lång tid på mig än och stressa..

    Denche får vara hos mamma idag eftersom jag är osäker på hur länge vi går, följer inte schemat denna veckan. Men som schemat ser ut nu (om det inte ändras) så kommer han få vara hos mamma måndag-tisdag, dom dagarna jag sent. Torsdag-fredag går jag som senast till två så då klarar han sig själv! Men nu ska jag få i mig lite frukost sen göra mig iordning. Ha en fin dag så syns vi sen! ♥


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: