2011-08-11

Godmorgon!
Hoppas allt är bra med er. Jag mår bra, sitter och äter frukost i köket och dricker kaffe. Jag gick upp för en stund sedan och är ganska pigg redan faktiskt. Denche ligger här i hörnet snett bakom mig och tittar med sin valpögon.. Dom är svåra att motstå men jag får behärska mig hehe.. Men ska alldeles strax gå ut med honom så då bli han nöjd!

Tobias är och jobbar och kommer hem framåt kvällen. Ensam ännu en dag, och lika tråkigt är det. Har fördrivit dagarna med allt jag kan nu, städning, bakning, rensa garderob m.m och nu är ju tom på idéer.. Men kommer nog på något! Får ta och äta upp frukosten iallafall sen gå ut med bebisen. Så ha en bra dag med er. Kram! ♥


Bild på Tobias föräldrars hund, Trixi och Denche får vara dagens morgonbild!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: