Torsdagskväll

Godkväll!
Kopplar äntligen av efter en lång dag. Inte för att jag gjort något i överflöd precis men har endå varit jätte trött idag trots att jag fick sova under natten. Kanske sovit för länge? Tar det iallafall lugnt nu framför tv:en. Blir en lugn myskväll med Tobias, film och lite gott till. Annars har jag haft en bra dag. Andreas (tobbes bror) var här innan idag på middag vilket var jätte trevligt! Stack till Lödde och kikade lite på center syd. Gick inom maxi också och köpte med oss marabou's nya chokladkakor. Faktiskt helt okej, men inget som sticker ut i mängden för det priset.. Nu ska jag ta på mig myskläder och lägga mig i Tobias famn. Ha en fortsatt bra kväll. Och godnatt! ♥


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: