Planer

Ska snart in i duschen sen fixa till mig lite. För klockan två kommer Evelina hit sen sticker vi till Lödde, till center syd och handlar lite. Får se om jag hittar något fint. Behöver eller vill ha en blus eller en ny skjorta, behöver även ett par nya skor. Har drygt 30 par skor men kanske 3 av dom är sommarskor, alla andra är alldeles för varma nu. Passar också på att handla hem maten och det vi ska ha till imorgon. Sen sätter vi väl oss ute och njuter av värmen i detta undeeeerbaara vädret..


Kommentarer
Språkminister

Okej nu har jag länge gått vid din sida Fröken Särskrivning, åtaliga gånger har jag sagt åt dig att försvinna! Du kan ta ditt jätte och försvinna nånstans, för Felicia vet att man ALLTID skriver ihop ordet jätte med det som kommer efter ex:

jättekul, jättebra, jättesnygg, jättestor, jättegött, jättesen, jätteblöt, jättevarm, jättekall!! För du ser att Felicia skriver egentligen jättebra och inte Jätte bra, men allting förstörs av att du kommer in Fröken Särskrivning och lägger till ett mellanrum, fy på dig! :)

2011-04-30 06:12:56
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: